Klachten, suggesties of complimenten
Graag horen wij uw mening.
Wij blijven graag op de hoogte van de mening van onze cliënten. Graag horen wij het natuurlijk wanneer u heel blij bent met de zorg die Broeder en Zuster Zorg u biedt, maar vanzelfsprekend willen wij ook graag weten wanneer u klachten hebt, zodat wij onze dienstverlening daarop (indien mogelijk) kunnen aanpassen. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u de zorg krijgt die u verdient.
Wij blijven graag op de hoogte van de mening van onze cliënten. Graag horen wij het natuurlijk wanneer u heel blij bent met de zorg die Broeder en Zuster Zorg u biedt, maar vanzelfsprekend willen wij ook graag weten wanneer u klachten hebt, zodat wij onze dienstverlening daarop (indien mogelijk) kunnen aanpassen. Wij doen er alles aan om er voor te zorgen dat u de zorg krijgt die u verdient.
Wij nemen klachten erg serieus en gaan er daarom zorgvuldig mee om. Benieuwd hoe wij met klachten omgaan? Klik dan hier om onze klachtenregeling voor clienten te bekijken of klik hier om onze interne klachtenregeling te bekijken.