Kwaliteit

Zorg en aandacht voor de cliënt staan voorop bij Broeder en Zuster Zorg.

Betrokken medewerkers spelen ook een grote rol bij het leveren van de kwaliteit van onze zorg. Betrokkenheid betekent immers ook open staan voor wensen, vragen en kritiek van cliënten. Zo kunnen we de zorg continu verbeteren en waarborgen.

Hiervoor maken wij gebruik van de Omaha-classificatie.

Broeder en Zuster Zorg stelt hoge eisen aan de kwaliteit van haar dienstverlening en neemt dit zeer serieus. Dit is een belangrijke leidraad voor kwaliteit van de uitvoering van de zorg bij cliënten, de evaluatie en de bijstelling.

De kernafspraken van de werkwijze van
Broeder en Zuster Zorg daarbij zijn:

Duidelijke afspraken.

Zorgvuldige communicatie.

Correcte houding richting de cliënt.

Respect voor privacy.

Betrouwbare en deskundige hulp met het oog op de effectiviteit van onze dienstverlening.

Plan uw intakegesprek direct online

U kunt online een afspraak inplannen voor een vrijblijvend intake gesprek met een van onze medewerkers.

© Broeder en Zuster Zorg 2019

Plan uw intakegesprek direct online

Volg ons op: